Seredžiaus senelių globos namai dalyvauja projekte „Socialinių paslaugų kokybės gerinimas, taikant EQUASS kokybės sistemą“ Nr. 08.4.1.-ESFA-V-421-01-0001.
Projektas finansuojamas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų.
Projekto tikslas – didinti Lietuvos socialinių paslaugų kokybę, taikant Savanoriškos Europos socialinių paslaugų kokybės sistemos (Voluntary European Quality Framework for Social Services) reikalavimus.
Projekto vykdytojas - Valakupių reabilitacijos centras.
Europos socialinių paslaugų kokybės užtikrinimo sistema (EQUASS) yra sertifikavimo sistema, skirta socialinių paslaugų kokybės užtikrinimui ir kontrolei. Tai galimybė organizacijoms, teikiančioms socialines paslaugas, įsitraukti į išorinį sertifikavimo procesą Europos lygmenyje, kuriuo jie garantuoja paslaugų vartotojams ir suinteresuotiesiems savo paslaugų kokybę. EQUASS Assurance ženklas garantuoja paslaugų teikimo kokybę, patvirtindamas atitiktį 50 kokybės principais pagrįstiems kriterijams. Šie kriterijai apima esminius Kokybės vadybos sistemos elementus, taikomus socialiniame sektoriuje. Pagal EQUASS programas teikiamos visapusiškos paslaugos kokybės gerinimo, skatinimo, pripažinimo ir sertifikavimo srityse, kuriose laikomasi socialinėms paslaugoms Europoje keliamų kokybės reikalavimų.
- EQUASS kokybės vertinimo sistema diegiama Seredžiaus senelių globos namuose.
- EQUASS kokybės sistemos diegimo veiklos:
- Įstaigos vadovų mokymai (2 d. trukmės);
- Įstaigos koordinatorių mokymai (3 d. trukmės);
- Įstaigos praktiniai mokymai (patirties mainai su moderatoriumi) (2 kartus po 1 d.);
- Praktiniai teoriniai mokymai įstaigų darbuotojams tokiomis temomis, kaip individualios paslaugos, įgalinimas, partnerystės efektyvumo matavimas ir kt. (2 d. trukmės);
- EQUASS diegimas įstaigoje ir tam skirtos EQUASS konsultantų konsultacijos;
- EQUASS išorės auditas.
Dokumentai parengti dalyvaujant projekte:
- Organizacijos vizijos, misijos ir vertybių aprašymas
- Organizacijos kokybės politikos aprašymas
- Organizacijos metinis planas
- Organizacijos darbuotojų samdymo ir išsaugojimo politikos aprašymas
- Personalo kvalifikacijos kėlimo ir mokymo planas
- Darbuotojų pareigybių ir funkcijų aprašymas
- Paslaugų gavėjų teisių chartija
- Skundų nagrinėjimo tvarkos aprašas
- Etikos ir visų gerovės užtikrinimo politikos aprašas
- Etikos kodeksas
- Sveikatos ir saugos užtikrinimo planas
- Smurto prevencijos tvarkos aprašas
- Konfidencialumo, neskelbtinos informacijos, paslaugų gavėjų privatumo užtikrinimo tvarkos aprašas
- Gyventojų įtraukimo į individualaus planavimo procesą procedūrų aprašas
- Paslaugų gavėjų įgalinimo koncepcija
- Paslaugų gavėjų gyvenimo kokybės koncepcija
- Gyventojų įtraukimo į individualaus planavimo procesą procedūrų aprašas
- Teikiamos paslaugos
- Paslaugų teikimo rezultatai
- Nuolatinio tobulinimosi ir mokymosi sistema